Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 23 octombrie 2010

Concert Guild

     Abia am venit. Urechile nu-mi mai pocnesc şi abia mă ţin pe picioare, am reuşit să fur vreo două guri de Red Bull de la Malina.  Am vorbit cu Anita şi i-am arătat ceva poze. La concert a fost multă lume pe care am văzut-o la Niji. Am mai dat un free hug pe acolo. Mâine o să mai dăm. Că doar suntem generoase.
     La concert am întârziat cu un sfert de oră fiindcă şi deoarece Malina şi-a uitat biletul. Când am ajuns acolo mi-am adus aminte că ar fi trebuit să iau şi aparatul ăla de fotografiat. M-au tâmpit atâtea hugs-uri. Fie, am ajuns după o alergătură seriosă; băieţii de la Guild erau sus pe scenă şi vorbeau cu publicul. Lume destulă cât să nu vezi prea bine, dar nici prea multă. Multă lume cu brăţările verzi de la Niji. A început muzica, tare. Am vorbit ceva cu Malina, până ne-am găsit locul şi ne-am dat drumul. M-am dus la baie ca să rămân doar în tricou. Am urlat şi toate cele. Băieţii au fost foarte tari, comunicativi, deşi nu prea am înţeles ce ziceau în japoneză, dar fie, tot erau prea tari. Şi muzica a fost bestială! Show-ul a fost foarte energic şi vivace, lumea urla, dădea din mâini, ţopăia şi se simţea bine. Toboşarul...Koichi, a fost cel mai tare cu siguranţă. La un moment dat şi-a scos maioul. Preeea tare. Când au făcut pauză, lumea a crezut că s-a terminat şi am început să strigăm toţi "Guild!". Ofc, they came back. Şi am cântat cu ei, şi ne-am distrat prea tare. Clubul arăta foarte bine, era destul de mic, dar a fost perfect. N-am să uit mult timp cât de praf mi-am făcut gâtul ca să urlu la Guild. Şi după, n-aveam nici o problemă; fetele se plângeau în baie că le dor picioarele, urechile etc. Eu la moment n-am avut nimic. Am urlat pe stradă de se mira lumea. Şi zice Malina "Aşa e la modă". Da, e la modă să te distrezi. Whooo!



Asta ca să mă laud şi eu cu ceva. Data viitoare îmi leg aparatul ăla de gât.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top