Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 14 octombrie 2010

'Ce i-aţi făcut mă blondei?"

  Today is shit. But it smells sweeter than other's. It always did.

    Azi a fost prea tare şi prea enervant. Prima oră, la fizică, am dat test, cam pe nepusă masă. Şi aşa încep să iau note d'alea superbe. School's shit. =)) La mate, nu ne-a adus testele, ofc. Se pare că profu' se înţelege cel mai bine cu fumătoru' Vali. Penal, în sensul rău al cuvântului. În rest am frecat menta şi duda, nimic interesant. După ore au mâjit-o ăştia pe blondă de zici că făcuse războiu'. Mâine test la română şi la franceză. Cred că la francă o să fac praf tot, că nu ştiu franceză deloc.
    Abia aştept Nijikon şi cred că o să merg şi la concertul Guild. Fetele se arată destul de interesate şi vor să meargă, deci nebunia o să fie maximă. Şi...încă nu mă plictisesc de Sonata. I'm hopeless, ca şi fumătoru'.

 [Edit] : Poate dau un edit mai încolo. :3

Un comentariu:

  1. Dap, eu vleau! App, spel că nu o să-mi faci capul calendar cu Sonata şi sâmbătă :D

    RăspundețiȘtergere

 
back to top