Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 4 septembrie 2010

Viaţa unui coş de gunoi ars

    M-am trezit la 8, record pe luna septembrie. Oricum, în curând am să mă trezesc la 6, deci e bine. M-am învârtit prin casă, am intrat pe mess, am scris ceva pe la temele alea. (Vai de viaţa mea că nici măcar n-am început bine şi mai am mai puţin de 10 până începe şcoala >.<) Mi-am făcut ochii cu creion negru din nou, dah m-au pus ai mei să mi-l şterg...şi cât m-am chinuit să arate bine. Pe la prânz am vorbit cu fetele să ieşim, dar abia la 5 am reuşit să ne întâlnim (Ce-am făcut 5 ore? De când sunt aşa de bună la frecat menta?? =]] ). Am ieşit, afară era nor şi picura uşor, iar converşii noi mi-au făcut praf picioarele. Ne-am plimbat, i-am observat pe blond şi blondă; ea se uita în oglindă, el la mine. Aveam o atitudine d'aia de "Nu am chef azi" (Vama Veche). Ne-am aşezat pe o bancă mai încolo, şi fetele au început să facă mişto cu repilicile alea din serialu' ăla cu Demi Lovato "Sonny nu ştiu ce". Muream de râs : "Fi atentă la fundă! Fi atentă la câine! Fi atentă la funda de pe câine!" sau alta "Fi atentă la mutra ei! Fi atentă la copac! Fi atentă la copacul de pe mutra ei!" ş.a.m.d. Eu nu cred că m-am implicat aşa de tare, eram (şi sunt) plictisită, enervată (mi s-a rupt colierul ăla mişto) şi mult prea cu capul în nori (sau hai să recunoaştem, îndrăgostită?). A fost amuzant, am făcut mooolte poze şi ne-am distrat, până când a început să plouă. Eu m-am enervat că abia atunci observasem că mi s-a rupt crucea. Şi l-am văzut şi pe blond, singur. Ce bine...nu? Oricum se holba la noi, iar eu numai ştiam cum să-mi întorc capul, de zicea Malina că o să-mi rupă gâtul, poate aşa o să mă simt mai bine :)). După-aia m-am bine dispus. Ah, şi încă o fază : doi tipi din Poli, cred că erau mai mari (şi nu foarte interesanţi ) ne-au abordat. După-aia au dat foc la un coş de gunoi, iar noi am mers frumos şi-am făcut poze. Defapt, numai eu am făcut pozele atunci. Off, ce-a ajuns Politehnica mea dragă...=]] Oricum, a fost...oke, ne-am distrat.



3 comentarii:

  1. Doamne deci fara suparare a fost prea tare faza de ieri ;))
    Pliiictisitooo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ploşc, ploşc...app, să îţi aduci azi aparatul că dacă nu te pap. App, frumoasă zi, no? Mai ales cu noi pe acolo. Azi au termiat şi ai mei curăţenia deci ieşim mai devreme.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper să ieşim mai devreme, se ne distrăm şi mai tare! Cât despre aparat, au plecat ai mei şi l-au luat cu el :((. Dah oricum, cu voi mi-e indiferent.

    RăspundețiȘtergere

 
back to top