Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 2 septembrie 2010

Unbreakable

    Titlul ar fi trebuit să fie "Unforgetable", dar nu este. Aşa şi zilele mele la mare: ar fi trebuit să fie perfecte, dar n-au fost. Nimic nu e perfect, se ştie. Zicea cineva odată "Eu, om al mării"; eu nu ştiu dacă aş vrea să fiu un om al mării, dar ştiu că marea a fost a mea. Ador chestia asta pe care tu sigur că nu o s-o înţelegi, aşa eşti tu, minunat. Trebuie să mă laud şi să spun că am ajuns o persoană seacă, fără sentimente. N-am simţit marea deloc anul ăsta: dovada că sunt bolnavă =]]. Dar vă spun, sincer, n-aş fi plecat de acolo. Am făcut poze puţine, m-am bronzat puţin. Dacă te uiţi la mine, nici nu se simte c-am stat atât la mare. Şi totuşi mă simt mai bine. Ajunge.


    În prima zi m-am aruncat în apă fără să mă gândesc. Mă ajută să evadez, apa şi înălţimea. Mereu mi-au plăcut extremele. Şi totuşi, acum mă simt seacă. Abia aştept să înceapă şcoala, poate aşa n-am să mai fiu aşa de plictisită. Dar hai să contiuăm : eram sigură că şi la mare o să-mi creez o rutină, şi aşa a fost. A doua şi a treia zi n-am făcut nimic extraordinar, prin a treia zi am mers cu trenul până la Neptun, iar de acolo până în Jupiter pe plajă. Bătea un vânt infernal şi na-am avut nici un chef să intru în apă; când în sfârşit m-am hotărât să intru în apă, am constatat că erau numai pietre. Într-un sfârţit ne-am întâlnit cu cine trebuia să ne întâlnim ( un coleg de-al lu' tata ) şi atunci m-am mai distrat şi eu, să zicem. Şi am constatat că am mare lipici la copii =]]. A trebuit să stau cu aceşti 4 copii şi să-i ascult. Am murit de râs, trebuie să recunosc. Ăştia mici au nişte idei extrordinare. Şi eu care credeam că va trebui să devin dădacă...N-a fost deloc rău, şi într-un sfârşit am reuşit să intru şi eu în apă. În rest, a fost ok. N-am găsit nimic care să-mi placă în materie de haine. Mi-am luat un...nici nu ştiu cum să-i spun...pandantiv, să zicem. Oricum, e ceva super tare : o cruce destul de mare, de metal, 'sculptată/cioplită' pe dinăuntru (are un model super mişto), pe lângă crucea mare, încă una mai mică, simplă, o plăcuţă pe care scrie "I feel about you/ makes my heart/ lone to be tree" şi două inele arămii pe care cred că scrie ceva într-o limbă d'asta necunoscută. Oricum, ador chestia asta. Şi mi-am mai luat vreo două brăţări care chiar se asortează cu crucea.
    Până la urmă a fost mişto, doar a fost o vacanţă. Au fost momente super amuzante, deşi am fost doar cu ai mei. Oricum, acuma personal am o atitudine din asta seacă şi nu prea mai am chef de scris. Poate o să dau un edit, later.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top