Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 25 septembrie 2010

Today's Ză Paaarty!!! "Lovin' yo fuckin face"

"Smash the mirror!"

  Azi, acum etc... am rămas cu Malina şi...spargem difuzoare. Neah, n-am idei. Zicea ea : "spargem gresia de atâta râs" Daahh. Mi-e dor de blondu'. Sau nu [zice ea...pff]
  Deci Malina, prietena mea şatenă, a rămas la mine peste noapte. Şi bineînţeles că ne-am dat sufletu' de râs. Cum ziceam cu Teruşca "mori de râs, învie, inspiră, expiră, mori, învie, etc." Ascultăm Paramore - Misery Business, şi ne manifestăm. Maamă, mă doare capu'. Toonicu e de vină =)). Am scris nişte versuri pentru o viitoare comedie a Adei şi a Malinei. Ah, şi Malina a scris [zice ea]. "Eu am scris o strofă!!!". Daah, cu cuvintele mele. Etc, viaţa. Aşa, se tot plânge. O ignorăm, cum zice Ada "eu sunt centrul universului meu". 

Papucelu' norocos!!!
...vezi că e jegos...

  Rime d'astea am făcut toată seara. Dah le păstrăm pentru un viitor volum de comedie de proastă calitate. Etc. App, "zici că's porc...porcuşor de guinea, zici că mănânc papaya..." O să mă piş pe mine de râs...=)) Etcetera. 
  Am citit şi vizionat...KUROSHITSUJI. Mania pătrunde'n Romania. E genial, e maiestuos, şi e..."e vroba de vreun majordon p'acolo?? E varză!!!" zice Malina. EEh, e genial, şi ponct. Sebastian " e zero" zice Malina (o să pun multe d'astea...am impresia că o să termin postarea mâine). Deci, Sebastian e preferatul meu, cu siguranţă. Ciel e mai...matur, într-un mod neplăcut. Nope, mint. Amândoi sunt graţioşi [descriere, huh?], şi se completează unul pe altul. Cel puţin în manga. Îmi place felul în care se comportă, sunt amuzanţi şi atractivi în acelaşi timp. Mi-e lene să descriu, dah îmi place. Am citit un nou capitol din S.L.H. Deci avansez în incursiunea mea eroică prin manga.  Etc. Tre să o înveselesc pe Mali, edit mâine.

[Edit] : Restul timpului împreună a fost demenţial. Ne-am culcat, ne-am sculat pe la 4 şi ne-am culcat la 6. Deja se făcea lumină. Am făcut o tonă de psihologie, că doar asta facem mereu când ne vedem. Proştii, problema no. 1. Nope, nu proştii. Blonzii...şi bruneţii. Toţi. Whaatevă, am pierdut vremea şi ne-am distrat. Şi am ascultat tooată noaptea melodia asta :



Simple Plan - Save You

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top