Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 29 septembrie 2010

Şi aşa învaţă bucureşteanu'...

Plouă?? Pshyeah...cum zice Kata. Shmack...cum zice Sayuuki. 


Timbaland - One and Only (feat. Fallout Boy)
 _________________________________________
_________________________________________

     Ploaia asta e groaznică, dacă plouă legătura mea cu realitatea topeşte. Am întârziat la şcoală, la ora de română. Nashpa, dah nu mi s-a prea reproşat nimic. Şi nu ştiu ce aveam, după ce alergasem ca nebuna ca să nu se facă şi juma' şi să închidă ăştia poarta, mi s-a făcut un somn. Vedeam dublu...Bine, nici nu prea am dormit că am tuşit all night long. Şi nici ai mei n-au dormit din cauza mea. Imah heartbreaker. Am început să folosesc junk english tot mai des. Urât, dar original. Groaznic, dar adevărat. Naţiunea.
     Restul orelor...m-am mai trezit, hai, cred că de foame. În ritmul ăsta o să ajung străvezie. Şi ploua...urăsc ploaia, mai ales când sunt răcită. Da, ador furtuna cu vântul ei şi cu fulgerele şi tunetele alea hardcore. Şi ador ploaia ai de vară care mă face să cânt. Dar urăsc...urăsc, repet, ploaia asta rece şi înţepătoare care mă străpunge până sub suflet. Şi el zâmbeşte, aşa ca să-mi facă-n ciudă. Urăsc zâmbetul ăla al lui. Şi totuşi e unic. Şi d'aia îl şi ador. Etcetera.
     Ora de dirigenţie...prostie pe pâine. La începutul anului am primit manuale...nu, am primit nişte amărâte de cărţi făcute franjuri. La mate am avut trei tipuri de manuale. La fizică la fel. La engleză la fel. Şi putem continua toot aşa. Plus că nu erau destule. Şi aşa am ajuns fără manual de lb. română...bine că l-am cumpărat. Varză faza, la biblioteca ai nu e nici măcar un strop de organizare?? Nuu, bineînţeles că nu, de ce ar fi? Deci, ora de dirigenţie. Marea majoritate mersesem la bibliotecă să schimbăm sau să luăm cărţi. Singuri, n-am stat după diriga că aşa se făcea paşte. Şi deşteapta aia de bibliotecară ne-a notat ca naiba. Exemplu : Am schimbat cartea de fizică, deci am dat un tip de manual şi am luat alt tip. Şi, în notiţele bibliotecarei eu am luat două cărţi. Şi aşa şi cu muulţi alţi. Şi diriga ne-a luat la întrebări că ce-am făcut, de ce am luat fără să ştie ea, puff. Fraate, nu ştiu pe cine să dau vina. Dar nu e vina mea, şi-aşa am dat o grămadă de bani pe cartea de română. Bun venit în RoMania, naţiune! Să te caci pe el de învăţământ...

 _________________________________________
_________________________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top