Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 29 septembrie 2010

Ponct!

Asta pentru că am fost lovită de prea multe chestii imateriale fără să-mi dau seama. Şi tu erai acolo. Da...ce zâmbet aveai! Vrei să-ţi sparg mutra? 

And this is why mah Romeo wants to die.
Because he loves me and I love him.

Un comentariu:

  1. Citisem într-o postare de a ta ceva legat de Politehnică. Eu acolo vreau să ajung prima dată când vin vineri înainte de Nijikon. :d Dacă nu vine tâmpiţelul meu să mă ia de la gară, te oferi ? :-'' I mean el învaţă în primul an acolo şi vezi că sunt nebună aşa în faţa Pc-ului sunt foarte liniştită. :)) Doar dacă te oferi evident :)) E la inginerie în limbi străine.

    RăspundețiȘtergere

 
back to top