Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 19 septembrie 2010

Light's Out!

  
   Zilele astea a fost o învârteală, o holbeală şi-o plictiseală d'aia nebună rău. Vineri, la şcoală, am făcut...2 ore din 6. La primele două ore efectiv am dormit cu ochii deschişi, mai ales eu şi Raluca. Apoi, fiindcă nu aveam profesor, am ieşit afară. Băieţii s-au apucat de măturat, noi de frecat menta. Cel puţin eu şi Raluca :)). Şi m-am enervat că paznicii ( că bodyguarzi no's, atât de low minded mi s-au părut ) erau ai dracu şi ne puneau şi pe noi să măturăm. Dah Raluca, care îşi ţine unghile lungi de te zgârie dacă zici ceva :)), aşa, deci, Raluca, nu "noi nu măturăm, că ne rupem unghiile". Şi mergeam amândouă prostindu-ne, eu îi ţineam mâinile ridicate, să nu i se rupă unghile, dragă! A fost tare, doar că n-am avut ce face şi la un moment dat, am început şi noi să mai facem câte ceva. Şi mucoşii de a 2a au început să ne strige în toate felurile...=]]. Ne-am mai învârtit, am fost la asistentă, la control, şi am mai frecat menta. Ultima oră, cu diriga; Ultima oră, acasă. Deja mi-e dor de unghile Ralucăi...:P Aşa, şi se miră profii cum de nu ştim nimic când ne ascultă.
   Seara, am fost în Poli cu Malina. Ne-am plimbat, am vorbit şi am râs de câte chestii s-au întâmplat într-o săptămână de şcoală. Ah, şi, minune, sk8erii erau acolo, la ora 8 juma'. Ei care de obicei se cară imediat ce se face întuneric. ( I know, they're hopeless ). Şi frate, stăteam pe bancă, vorbeam, cântam şi ne lălăiam şi pac! Dintr-o dată se face întuneric. Căzuseră, toate, dah toate becurile din parc! La început m-am mirat, după'aia am început să urlu ca nebuna :)). Când am văzut că e tot întuneric, am decis să plecăm, cât mai vedem. Păcat, când am ieşit din parc, se luminase de tot. Oricum, a fost penală faza. În rest, ieri m-am învârtit prin casă, n-am ieşit decât să mă plimb un pic şi în rest am făcut curat, de plictiseală. Penal, penal cu luminile astea. Şi blondu' a urlat primu'...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top