Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 22 septembrie 2010

"Let me hear you...SCREAM!!!"

    Azi am bodogănit cu Raluca şi am ajuns la următoarea concluzie : vrem la Ozzy Osbourne! Ştiu, pare un moft, niciuna n-a ascultat vreo melodie de-a lui, dar azi toată ziua am urlat "Let me hear you SCREAM". Şi am urlaat, la propriu, în urechile colegilor. We want HEAVY Metal! =]]
    Am mai citit de pe net şi am aflat că Ozzy are în spate 40 anişori de metal şi un festival cu numele său, Ozzfest. Taare, whatevă', he's ză grandfather of heavy metal. Ador tatuajul ăla pe care şi l-a făcut, parcă la 14 ani, pe pumnul drept. Mergeam prin clasă şi-o strigam pe Raluca, îi arătam pumnul drept şi strigam "Ozzy!". A fost o...o Ozzozăpăceală. =]]. Ce-ar mai fi interesant este că Ozzy a plecat dintr-o formaţie care abia dăduse bomba ( Black Sabbath ) ca să se lanseze solo. Şi i-a reuşit...tare tipu', are 61 de ani şi încă face metal. Plănuiesc să ascult Ozzy după ce-mi trece mania Kamelot, deci sunt în urmă. Oricum...[spune-ţi partea] 'Let me hear you...' [acuma' eu...] " SCREAM !!! " Pfff...I'm gonna' die if I keep it like this.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top