Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 13 septembrie 2010

Începe!!!

    Azi, când am intrat în şcoală, am rămas mirată că nu s-a mai făcut careu şi nu s-a mai ţinut nici un fel de discurs, iar clopoţelul care suna era un clopot mic de metal. Şi totuşi l-am auzit. Şi atunci mi-am dat seama că începe ceva nou, că am crescut şi că totuşi nu m-am schimbat. A 8a A, clasa de nebuni? Nuu, clasă de loco-maniaci. =]]



    Pff...respiră. Gălăgie. Muult mai multă lume. Ore dimineaţa?! Viaaaţă... Etcetera. Am intrat în aceeaşi clasă şi m-am aşezat în aceeaşi bancă. Aveam vreo trei colegi noi, doi băieţi care păreau ok ( era unu' care scrisese ceva pe o hârtie, şi când a fost s-o citeşti...nu înţelegeai nimic. Şi se scoală Andra şi ţipă în gura mare : "A cui e hieroglifa asta?!" =]] A fost taare ) ah, şi o fată nouă. Diana...de când eram mică ştiam o chestie : numele gen 'Diana', 'Bianca', 'Miruna' sunt nume de fiţoşi. She's a fake blonde, so...you get it. În rest, aceeaşi fază. Vali a venit mai târziu şi a urlat diriga la el şi l-a dat afară, Robert cu vechea fixaţie pe Gabi, etc. Am primit manualele şi...nu erau destule; plus că erau făcute praf. Fuck the sistem? Noo, rape it! A trebuit să stăm până la 12, după am plecat că nu mai aveam chef de încă două ore de plictiseală.

    Poate că n-am făcut nimic extraordinar vara asta, dar mă simt mult mai bine că încep şcoala. Vorbeam cu Andra şi mi-a spus că şi ea vrea să dea la canto, deci se pare că n-o să fiu singura 'privighetoare' ( cum îmi zicea vechea dirigă ) din clasă. Abia aştept să încep, mama trebuie să vorbească zilele astea cu profa de canto şi sunt dispusă să învăţ tot ce n-am învăţat în doi ani de când tot vreau să fa ceva cu viaţa mea. 
    Imaginea e un desen pe care l-am făcut din plictiseală la şcoală. Noua mea descoperire : Ed Hardy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top