Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 3 septembrie 2010

Gelatina şi algele : Bestiale*

Asta s-a întâmplat ieri, 2 septembrie.

   Trebuie să vă spun că am avut o după-amiază bestială! După plictiseala de dimineaţă (m-am trezit la ora 9!), am decis să o sun pe Malina, să ieşim. O sun eu pe la 12, şi ea îmi răspunde într-o doagă, credeam că e supărată. Bine, mai târziu am aflat că defapt o trezisem...=]] Şi am ieşit pe la 5 cu Malina şi cu Ada, şi vă spun că am murit de bestial ce a fost! Fetele au fost extraordinar de amuzante, fiecare cu toanele ei. Vremea a fost destul de ciudată, când am plecat în parc, m-am întors acasă să-mi iau hanoracul, iar în parc a început să bată soarele în aşa fel încât Marina a zis să ne aşezăm pe o bancă la umbră. Ne aşezăm noi pe bancă şi îi dau eu Marinei cadoul ei : un colier luat de la mare, care am văzut că i-a plăcut foarte mult. Şi atunci am început fiecare să ne studiem bijourile...:)) După, am început să ne prostim care mai de care : începuse Ada să citească ceva legat de zodii, aşa pe'un ton d'ăla de cădeai pe jos de râs; după aia am vrut să-i pun lu' Ada nişte Sonata Arctica pe mp3-ul meu, îi pun eu muzica şi văd că începe să-şi facă cruci şi să stea solemn, ca la rugăciune. Eu credea că o miră melodia, iau eu o cască la mp3 şi ascult : nimic; zice Ada "ascult slujba, linişte!"; am murit de râs, din nou. Dup'aia ne-am mişcat că nu-mi stă în fire să rămând pe loc când mergem în Poli. Ne plimbăm noi, ne aşezăm pe o altă bancă, trec sk8erii prin faţa noastră; punct. Eu, să mor dacă îl văzusem pe blond, dah Malina deja ştia ce culoare au pantofii lui. Tipa asta e extra-extrahordinară; punct. Pe moment nu prea m-a interesat : fetele vorbeau între ele, eu ascultam Sonata. Până când le aud vorbim de unu brunet, Daniel, un tip pe care-l 'ştie' Ada. Întreb eu cine-i ăsta şi-mi zice Malina : eu un tip pe care-l 'ştie' Ada aşa cum îl 'ştii' tu pe blond. Eu eram în toane de genu 'am băut prea multă bere' (hello, yo nu beau încă, mai ales înainte să merg în Sfânta Politehnică. Amin.) şi după ce ne prostim eu şi cu Ada, vine asta de mă ia în braţe şi semi-urlă "Te Iubesc!". La început am rămas perplexă, o cunoşteam de abia o oră şi ceva şi deja îmi zicea că...'mă iubeşte'; eu îi răspund entuziasmată în acelaşi fel şi reuşesc să o dau jos de pe bancă =]] (concluzia că amândouă eram în stare de nebunie totală, mai ales nebunie d'aia provocată de băieţi). Ne-am liniştit uşor, sk8erii au mai trecut prin faţa noastră şi din nou tot Malina şi numai Malina a observat că blonzii s-au sărutat (îmi venea să scriu săturat...) chiar în faţa mea. Eh, treaba lor, las că ştiu eu ce ştiu. (Câte nu ştiu eu!). Dupa-aia am început să ne învârtim după blondu' că vroia Ada să-i vadă mutra. Eu, ca să pot să mă uit unde am chef, mi-am pus ochelarii de soare la ochi. Şi încă o dată îi mulţumesc Malinei, fată eşti extra-extrahordinară!!! De ce? Malina a văzut din nou prima şi ultima că blonda se cărase. Yeah! Oricum, cu sau fără ea, privirile sunt aceleaşi...Ne-am mai învârtit noi, am fost la magazin, Malina a aflat că mai nou e o mamă cu doi copii, ş.a.m.d. că mi-e lene să-mi mai amintesc. Acum, vreu să-i mulţumesc Malinei pentru spiritul de observaţie, vreau să-i mulţumesc că a tolerat situaţia şi că nu s-a supărat. Eşti extra-extrahordinară!


2 comentarii:

  1. Uuu..cu placere. Cum puteam să nu observ ce culoare avea la 'pantofi' care erau defapt bascheţi din moment ce aveau ce culoare aveau şi ai mei? Mrg, ai mei au mai multe dar ştii tu la care mă refer. Şi în timp ce voi vă făceaţi declaraţii de dragoste eu ce aveam de făcut decât să mă uit cum se freacă ăla prin faţa noastră parcă vrând să-ţi facă în ciudă.
    App, chiar adol colierul sau ce o fi ăla :D. P.S. I love you!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))
    Si eu va iubesc pe amandoua! Claaar, sa va inree asta bine in cap! :))
    Uh, sunt bestiala :> Vai ce iubesc bestialitatea :)) Dra deh, ai observat ca eu sunt cam copil cretin :)) Si uneori ed ulce sa faci delacratii de dragoste =)) Dar deh, eu nu dau vina pe baieti. Ca baietii tot boi raman orice ai face. Au dau vine pe personalitatea mea dragalasa :))

    Biiiine, sper ca ti-ai dat seama ca nu vorbeam serios, nuh?! Asaaaa.... ma bucur ca ne-am distrat... Sti, ditractia si cu mine suntem suflete pereche. SI dabea astept sa mai iesim :D

    RăspundețiȘtergere

 
back to top