Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 16 septembrie 2010

„Frecventezi Herăstrăul?” Nu, aş fi vrut să frecventez Politehnica…

   Ascult Eminem „Love the way you lie”. Trebuie s-o ştiţi. E prima melodie în care-mi pare că Rihanna e doar o chiţăitoare pe lângă alţii. Vedetă, nu artist. Vrei artă, citeşte un manga :D. Noua mea ocupaţie : citesc manga în loc de cărţile pe care ni le recomandă profa de română. Nu mai cu gândul la carte nu sunt… Am visat cu ochii deschişi mult zilele astea. În ritmul acesta poate mă apuc de un fic. Neah, e mult mai uşor să le faci în minte decât să le scrii. Faza e că…niciodată nu trec de capitolul I. Dah, eu care în realitate nici n-am început. „It wasn’t you, It was me (…) Next time, there will be no next time” Daah, ce m-aş face eu fără muzică? Aş trăi fericită în continuare =]].
    M-am spălat pe cap şi am părul semi-ud…nici iarna nu-l usuc tot, şi-aşa e destul de lung. D’aia îi place lu’ blondu…:D Şi d’aia îmi place mie că’s brunetă :]]. Dar, să revin şi să-mi amintesc ce vroiam să scriu…
    Aşa, a început şcoala, m-am plictisit şi mi-am făcut temele pe jumătate…Şi fraza cu Herăstrăul e tare, dah mi-e lene s-o mai povestesc. A fost mişto că s-a întâmplat în drum spre şcoală, totuşi. Deja mi-e dor de leneveala şi holbarea din vacanţă…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top