Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 28 septembrie 2010

A day with Kata!

   Zilele astea au fost cam banale. Să zicem, că doar şcoala face totul banal. School's crap! >.< Avem nişte profi varză, ni i-au schimbat ca pe şosete. Dar ne-au dat şosetele jegoase; unii sunt chiar ok, dar trebuia să apară şi câteva specimene turmentate şi neînțelese. Şi teme moolte. N-am mai ieşit, că doar deh, am teme. Dar e ok şi aşa, doar am maniacii ăia din clasă. Şi mai ales Lambert-maniaca mea, Kata. Sau Raluca. Sau Kata. Nope, doar Kata.

   Am trecut azi pe la ea şi ne-am amuzat. Stă la bloc, etajul 5. Şi ne întâmpină Dodo, căţelul. La un moment dat am observat că papagalii începuseră să imite câinele şi lătrau. Creepy, but funny. Adică să latre papagalii...=]]. Are o cameră...vede toţi tipii din cartier de la geam. Hai c-am zis-o. Şi aşa e, că doar Kata e o loco-maniacă. Sau o choco-maniacă? Nush, am să-i dau tot felul de pseudonime mâine la şcoală. Am pus muzică, am aflat că-i place tot ce i-am pus pe iPod şi am fost încântată că-i place Sonata Arctica. Am înnebunit lumea. Acum încep să corup. Şi i-am zis şi de Kuroshitsuji. Măcar am şi eu pe cineva cu care să mai trăncănesc despre prostiile mele. Am mâncat nişte chestii...originale rău. Bucătărie d'aia la minut, dulce-scorţişoară. Şi Dodo tot venea prin zonă, să investigheze ce-i dulce. Am povestit o grămadă de faze şi-am râs, mai ales când i-am povestit Kuroshitsuji. Ne corupem una pe alta. =]] Plus, trebuie să recunosc că un al doilea loc din care vreau să mă arunc ar fi geamul Katei. Aşa complimentez eu lumea. Unică, la fel de unică. Caramel! Etc....=]]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top