Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 3 septembrie 2010

The Black Art

"Masks removed we hide here
While the spotlight's seeking me..."

   De ce The Balck Art? Pentru că azi am fost înnegrită cu artă. Dar să o luăm de la început : 

   Când m-am trezit, mama mi-a zis că mai târziu mergem în AFI ca să îmi ia câte ceva. Am fost la mall deci, mi-am luat două perechi de pantofi : nişte converşi gri cu model negru şi nişte balerini negrii cu cranii. M-am mai uitat şi prin alte magazine, dar nu prea am găsit nimic, în fond venisem să-mi iau de încălţat. Şi după zece minute deja aveam converşii noi în picoare, cred că i-am purtat toată ziua. Ah, şi mi-am mai luat un rimel şi un creion negru, dar am uitat de demachiant. Da' tot am reuşit să dau machiajul jos acum vreo 10 minute =]. Pe la 3 am sunat-o pe Malina ca să ieşim. A venit la mine, cu tot cu trusa de manichiură şi cu ojă neagră. Şi atunci a început The Black Art. Şi artă a fost, astfel încât am ieşit pe poartă cu unghiile şi ochii negri. A fost amuzant, se uitau copii ciudat la mine =]]. Zicea Malina că dacă îmi pun nişte lentile roşii, aducă groază ăstora mici. Cât despre blonzi, spun doar că mă cam fac să vomit. Amândoi. Nimic extraordinar azi, dar măcar m-am distrat. 




Power Metal!

Edit :  Oficial, mâţele, mai ales motanii, sunt cele mai ipocrite şi insuportabile fiinţe. Se alintă, se gudură şi dup'aia nu le mai convine viaţa şi muşcă. Şi au nişte colţi ai dracului! Mda, m-a muşcat un motan acum 2 minute. Poate am fost cam neatentă, plus că e şi noapte şi nu se mai vede nimic, da' de ce trebuia să-şi folosească colţii, al dracu'! Tata zice să mergem la control că poate o fi fost motanu' turbat...cam are dreptate. Oficial mâţelor, sunteţi mai ipocrite şi insuportabile decât blonzii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top