Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 5 septembrie 2010

"Aveţi Hi5?!"

   Oficial, Bucureştiul este oraşul meu preferat. Iar locul meu preferat din Bucureşti este cu siguranţă Politehnica. N-am să vă mai spun de ce. Azi ai mei au dat o fugă la ţară iar eu am rămas acasă. M-am învârtit, am făcut curat, am vorbit pe mess şi-am bântuit netul. Iar, când au venit ai mei am plecat şi eu în parc cu Malina. Şi am luat şi aparatul de fotografiat. A fost truuu! Prea penal. Ne-am învârtit, am făcut tot felul de poze şi am atras atenţia fără să ne dăm seama. Ţopăiam, alergam ş.a.m.d. Am avut cele mai tari idei de poze. Blondu' nu era în parc, defapt niciodată nu e în parc după ce se lasă întunericul, cel puţin în ultima vreme. Oricum, mai bine că n-a fost :P. Cât despre coşul de gunoi de ieri, n-a ars toată Politehnica, din (ne?)fericire. Şi au fost cam vreo două faze penale. Eu am lovit cu piciorul un afiş publicitar în timp ce Malina îmi făcea poză şi în momentul ăla treceau nişte tipi cu bicicletele şi ne-au întrebat : "aveţi Hi5?" A fost tare rău. Cum spuneam Politehnica arde...după noi =)). Şi acum...pozele! Ah, şi rău îmi pare că n-am putut poza sk8erii din zonă...

[edit] Pun pozele mâine, enervanta de maică-mea vrea să mă culc şi mă tot freacă la cap..

[Laater Edit]. Am reuşit să pun pozele...:Đ Aş fi pus şi poze cu mine sau Malina, dah mi-e lene să le mai editez şi p'alea.

__________________
 _________________

1. Asta e veritabila şi minunata copie a "Coloanei Fără Sfârşit" a lui Brâncuşi. Nu arată chiar la fel, dar după ce a fost "desenată" vara asta, arată mai original.


















2. I know it's crap, but I like it. A ieşit proastă, dar îmi place priveliştea.























3. Biblioteca din Politehnică...e un geam acolo unde a stat odată un blond.

















4. Pe banca aia sunt doi tipi care au dat foc unui coş de gunoi doar ca să fie observaţi. După'aia s-au mai plimbat şi, în timp ce noi făceam poze la coşul de gunoi în flăcări, au venit şi ne-au zis că mai e unul pe partea ai'laltă. =]]

















5. Înainte

















6. După


















7. Lumini de lângă Bibliotecă

















8. Lumini Infinite

















9. Lumini Nocturne

















10. Cineva

















11. Gol?

















12. Şi, la sfârşit, dacă nu ştii cum să ajungi acasă.

Un comentariu:

  1. Hey chestia aia nu era 'Aveţi Hi5?', ci era 'O să le puneţi pe Hi5?' la care eu.. 'N-avem!'.. :))
    Oricum ar fi tot penal a fost, iar u mi-ai furat expresia.. şi cred că mâine când sper că o să facem mai multe poze imi esti datoare cu 2 în plus :p

    RăspundețiȘtergere

 
back to top