Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 21 iunie 2010

Poezie...poezie, ce-mi faci tu mie?

Plictiseala dăunează grav sănătăţii...

Cam aşa şi la mine, azi. Dar am făcut o chestie: m-am împăcat cu cineva care mă tot lua peste picior, las' că se ştie el. În rest am stat pe zup şi am râs...da, am râs pe cinste! După luungi perioade de gândire, am zis să termin odată cu mofturile, şi văd că am reuşit [şi nu numa' eu] Asta, ca introducere, esenţialul fiind că, chiar [cacofonie permisă!] dacă m-am plictisit, am reuşit să mă distrez [şi să stresez, aşa doar ca să rimeze]. Cum asta? Cum o persoană se poate distra când e plictisită? Păi e simplu, ai nevoie de un 'plus' ca să zicem aşa. În cazul meu plusul ăsta a fost Cristi. După ce am vorbit cu el, n-am putut să mai opresc din râs. Mda...

Abia aştept să mă apuc de canto şi pian. M-am săturat să-mi zică colegii mei semisurzi că eu cânt varză. Atâta le trebuie, la toamnă vreau să-i las mască! Ştiu că mai tot ce-am scris acuma nu prea a fost coerent, dar serios că am un chef să gândesc de nu mai pot.

Revin cu un edit cu cîteva opere de artă d'ale mele.

[Edit]

Două imagini desenate pe calculator, care mie chiar îmi plac.
Program:GIMP

 



























Un comentariu:

  1. Noi n-am fost certati deci nu aveam cum sa ne impacam :P
    Si eu am ras.

    RăspundețiȘtergere

 
back to top