Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 22 iunie 2010

My Fav Sport: Shopping!

Soo, ieri m-a sculat mama la nouă (matinal pentru mine, te asigur) şi m-a luat pe sus să mergem să ducem un pachet imens la Piaţa Unirii. Într-un sfârşit m-am sculat şi am plecat. După ce ne-am eliberat de ce era mai greu, mama avea chef să meargă în Magazinul Unirea...iar eu cădeam de somn, deh, ora mea de sculare e 12, nu 9. M-am certat cu ea în mijlocul străzii, dar până la urmă a trebuit să merg cu ea. Şi, ca să vezi ce chestie, mama n-a găsit nimic să-i placă, iar eu am venit cu o sacoşă plină :)). Mi-am zis că decât să mai fac mutre, mai bine să mă uit şi eu, poate mă aleg cu ceva, N-o mai lungesc prea tare: m-am făcut cu două perechi de pantofi, o bluză şi o eşarfă. Pentru mine e ceva, eu care n-am mai ieşit la cumpărături din mai. Plus că am făcut mişto de mama toată ziua pe tema asta. O să vin cu un edit cu câteva poze.

[Edit] Pozele:


DSCF0399
DSCF0375



DSCF0372
DSCF0387
DSCF0405

Deci, după ce m-am învârtit în magazine până la două am ajuns în sfârşit acasă. Acasă trebuia să fac curat, că doar venea tata. Apropo, mama mă tot bătea la cap să caut pe net un hotel să mergem odată la mare, dar eu nici că m-am sinchisit.Trebuie să plecăm odată şi nici măcar nu ne-am prea informat. Plus, numai când mă gândesc la câte cărţi avem de citit vara asta, îmi vine să leşin. Nimic interesant deci.

Şi uite nişte muzică, să vă mai minunaţi de ce mai ascult eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top