Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 19 iunie 2010

Leapşă


1.Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine ?
Cred că atunci când cam rămas singură acasă, în mijlocu' iernii când era zăpada de un metru, şi au găsit acasă mai curat decât când plecaseră. Mda...omul face multe la plictiseală :)).
2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?
Nush...cred că pe fosta mea colegă de bancă când le-am zis unor fete secretu' ei.
3. La ce eşti cel/cea mai bun/ă, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?
 Cu siguranţă să cânt. Dacă mă laud cu ceva, mă laud cu vocea
4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi ?
Lenea mea fără limite.
5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
Nimic rău, în nici un caz. Ba da, ar trebui să-mi înving lenea şi să muncesc.
6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tai?
Sinceritatea.
7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta ?
Păiii, în ziua când a dat maşina peste mine :)) (serios, mi s-a întâmplat şi asta)
8. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti?
Cezar
9. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?
Vocea profilor :)) Neah, cred că sunetul sk8urilor băieţilor din cartier...nu, nici asta, că doar skate-rii sunt drăguţi, nu? Habarnix :|
10. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat/a?
Când am dat prima oară probă să intru la cor.
11. Care ar fi singurul lucru pe care ţi-ar plăcea să-l furi (fiind singura şansă de a-l avea…)?
Un pian din ăla supertare
12. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?
Păiii, când am sunat-o din greşeală pe mătuşi-mea şi am întâmpinat-o cu "Ce faci fată? Ai vorbit cu ăla?" După aia a trebuit s-o sun şi să-i spun cine sunt şi cam ce se întâmplase.
13. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat ?
În faţa nimănui
14. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?
Habarnix :|
15. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta? Nimic.
16. Cu cine vorbeşti cel mai des despre sex ?
Contează?
17. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?
Eu nu prea folosesc scuze, de obicei spun direct. Îmi plac mutrele pe care le au ăia după ce aud ce minuni se mai întâmplă :))
18. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti ?
Infidelitatea
19. Ce calitate a jumătăţii tale de viata iţi este cea mai dragă?
Poate umorul
20. Care a fost jucăria ta preferată in copilărie ?
Au fost atât de multe...
21. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?
Pe taicămiu...tata cred că ar face orice pentru mine
22. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi ?
...pe mama; serios, dacă moare mama atunci cine întreţine casa? nu eu!
23. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult ?
Muzica
24. Cine-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment?
Poate văru' meu
25. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeles ?
Cred că nimeni nu-mi înţelege 'creativitatea excesivă'
26. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?
'Lene'
27. Unde te simţi cel mai în siguranţă?
În mijlocul furtunii
28. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?
'Tufo!' :]]
29. Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxat ?
Roxana
30. Pentru ce te rogi cel mai des ?
Pentru mine, bineînţeles
31. Cine te-a influenţat cel mai mult până acum? Ori my BFF, ori Amy Lee
32. Care a fost primul tău vis împlinit?
Să m-apuc de canto
33. În ce an al vieţii tale ai simţit ca te-ai schimbat cel mai mult?
La doişpe ani
34. Ce invenţie din acest secol crezi că are cel mai mare impact în viaţa ta?
MP4-ul

35. Care a fost cel mai îndrăzneţ lucru pe care l-ai făcut cu o persoană de acelaşi sex cu tine?

Nimic extraordinar...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top